سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک دوستان
آخرالزمان و منتظران ظهور
اجازه حضور
افطار
عاشقانه می گویم
سیب خیال
««««« آخرالزمان »»»»»
مُهر بر لب زده
یگان امُل های مُدرنیسم نشده...امُلیسم
یک کلمه حرف حساب
درخت شاعر
شلمچه
قطعه 26

فروشگاه سن پترزبورگ
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
سلام شهدا
شهسوار دل
ط ری ق
زائر ...zaeer
عطش
شهدای دفاع مقدس
پری برای پریدن
شهید قنبر امانی
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
لنده، سلیمان شهرویی
چفیه
بشکاف
اخراجیها
پرواز تا اوج
ایران آفتاب
یه دخترشاد
هدایت قرآنی
حاج رضوان
کلام دل
عدالت جویان نسل بیدار
در حسرت شهادت
بهترین ها برای ایرانیان
فدایی سید علی
قافله شهداء
بر و بچه های ارزشی
سرزمین جالب و دیدنی...!!!
فاو.سرزمین رهایی
یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
زازران همراه اخر
آرزوی وصــــ . . . ــــا ل
یا زهرا(س)
ღ★ღفقطتوღ★ღ
حرف های قشنگ
شیعه مذهب برتر Shia is super relegion
.::: راهی به آسمان :::.
معصومین
حکومت نظامی
طریق بندگی با بصیرت
قرآن معجزه ای جاوید
دنیای زیبای من
راه را با این می توان پیدا کرد
سرزمین انتظار
نور عشق
15معراج
حســرت پـــرواز
من و گذشته من
فعالیت
مـهــــدی یــاران
اهسته اهسته
عشق گلی است که دو باغبان دارد، عاشق و معشوق
جانم فدای رهبر
.: بادکنک سبز :.
پراکلیتوس آمده
کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد
صفاسیتی
شیعیان! او خواهد آمد...
قدرت ابلیس
یا زهرا مدد
بازی دل
گتاب جوان

هشت سال دفاع مقدس
دانلود..تحقیقات..راهنمایی..پروژه
در تمنای وصال
کانون لشکر فرهنگی یوسف زهرا
خودم و خودت
مدرس( آقای شهید )
ღღلیلی ومجنونღღ
!!!نگاتیو
پایگاه استخاره و پاسخگویی به مسائل شرعی
قضنفر
سایت مشاوره تخصصی بیماریهای داخلی دکتر بهروز صادقی
.: حرف دل :.
طلبه ای طالب یار

احمدی نژاد ریس جمهور دهم

این مجله آمریکایی افزوده است: یکی دیگر از امتیازهای احمدی‌نژاد این است که هرگز به او اتهام فسادی وارد نشده است.

نشریة آمریکایی نیوزویک در مقاله‌ای به بررسی موقعیت داوطلبان احتمالی ریاست‌جمهوری انتخابات آینده ایران پرداخته است. نیوزویک در این مقاله شانس محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور فعلی ایران در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری را بیشتر از سایر رقبای وی دانسته و نوشته است: کمتر از شش ماه پس از ورود رییس‌‌جمهور جدید آمریکا به کاخ سفید در ایران نیز انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد، و محمود احمدی‌نژاد به خاطر برخورداری از تایید رهبری و وجود هواداران فراوان در میان طبقه متوسط جامعه بر داوطلبان دیگر برتری خواهد داشت. این روزنامه نوشته است با وجود برخی نارسایی‌ها در بخش‌های سیاسی، احمدی‌نژاد که در برابر غرب قد علم کرده است می‌داند چگونه با مردم عادی رفتار کند.
این مجله آمریکایی افزوده است: یکی دیگر از امتیازهای احمدی‌نژاد این است که هرگز به او اتهام فسادی وارد نشده است.
نیوزویک همچنین درباره رقبای احتمالی دکتر احمدی‌نژاد نیز گمانه‌زنی کرده و از کسانی مانند حداد عادل، محمد خاتمی، محمد باقر قالیباف و مهدی کروبی نام برده است.
آقاتهرانی: احمدی نژاد رقیب ندارد              

مرتضی آقاتهرانی از جمله نمایندگان حامی دولت است که با دیگر همفکرانش در مجلس که منسوب به رایحه خوش خدمت هستند، فراکسیون انقلاب اسلامی را با هدف حمایت از دولت تشکیل دادند.پیش از این او و همراهنش هم از یکسو احمدی نژاد را به لحاظ محبوبیت مردمی در سراسر کشور، بی نیاز از حمایتهای حزبی و سیاسی می دانند و هم از سوی دیگر معتقدند که او تنها نامزد مورد حمایت تمامی گروههای سیاسی اصولگرا خواهد بود و در مورد وی قطعا اجماع حاصل خواهد شد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص پایگاه اجتماعی احمدی نژاد، حمایت های حزبی و سیاسی از او و اینکه هیچ رقیبی ندارد با خبرنگار "خبر" گفت وگو کرده است. او از یکسو احمدی نزاد را بی رقیب می خواند و از سوی دیگر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «با توجه به محبوبیت آقای موسوی که از دوران نخست وزیری اشان به یادگار مانده و با توجه به حمایت های امام خمینی (ره) از ایشان، فکر نمی کنید که کاندیداتوری مهندس موسوی رای آقای احمدی نژاد را بویژه در شهرستانها خواهد شکست؟»، سکوت می کند و پاسخ به ان را به "بعد" موکول می کند. مشروح این گفت وگو را در ادامه می خوانید.

پیش از این اعلام کرده بودید که قطعا اصولگرایان در مورد کاندیداتوری آقای احمدی نژاد به اجماع خواهند رسید، با توجه به تغییراتی که در آرایش فضای سیاسی کشور بوجود آمده و برخی گمانه زنی ها از احتمال حضور آقای قالیباف در انتخابات آتی سخن می گویند، همچنان هم فکر می کنید که اجماع اصولگرایان بر حمایت دویاره از رئیس جمهور باشد؟

هنوز هم فکر می کنم که آقای احمدی نزاد بهترین گزینه برای اجماع اصولگرایان هستند و قطعا گروههای اصولگرا از کاندیداتوری دوباره ایشان حمایت خواهند کرد. هر روز که به پیش می رویم، اجماع بر کاندیداتوری ایشان تقویت می شود.

نظرتان در مورد دیگر کاندیداهای احتمالی اصولگرایان چیست؟ چهره هایی همچون آقایان ولایتی،جهرمی، قالیباف، پورمحمدی و ...

نیامدن این آقایان تا کنون نشان می دهد که خیلی هم رغبتی به آمدن و اعلام کاندیداتوری ندارند. اگر هم بیایند، این مردم هستند که باید انتخاب کنند چه کسی رئیس جمهور شود.

و نظر مردم از نظر شما چیست؟

رای دوباره به آقای احمدی نژاد.

هر چه به انتخابات نزدیکتر شویم، بازار نظرسنجی های انتخاباتی داغ تر می شود. در حال حاضر نیز برخی به استناد دو یا سه نظر سنجی از سوی دستگاههای معتبری چون صداوسیما و ...، اعلام می کنند که آراء آقای احمدی نژاد، کاهش یافته است. پس چطور معتقدید که باز هم مردم به ایشان رای خواهند داد؟

آقای احمدی نژاد طی این چند سال سفرهای زیادی به اقصی نقاط کشور داشتند و از نزدیک با آحاد مختلف جامعه دیدار و گفت وگو کردند. به همین دلیل مردم ایشان را از نزدیک می شناسند و قطعا دوباره به ایشان رای می دهند. موافقان حضور آقای احمدی نزاد در عرصه ریاست جمهوری تنها به عده ای خاص منحصر نمی شود. کما اینکه ایشان هم در میان عامه مردم هوادارانی دارند و هم در میان اقشار دانشگاهی و مجامع دانشجویی و روشنفکری و ...

در مورد نظر سنجی هم که اشاره کردید باید بگویم که این طور نیست و بر اساس نظرسنجی های انجام شده از محبوبیت آقای احمدی نژاد چیزی کم نشده است.

صرف نظر از این آیا استقبال گرم مردم استانهای مختلف از ایشاان را که بی سابقه است نوعی نظر سنجی نمی بینید؟ استقبال مردم یزد و ارومیه از رئیس جمهور را چگونه تحلیل می کنید، ما که در فضا و بدون مستندات به ارزیابی مسائل نمی پردازیم.

یعنی شما معتقدید که درصورت کاندیداتوری دوباره ایشان، باز هم شاهد بیش از بیست میلیون رای مردم به کاندیداتوری دوباره رئیس جمهور خواهیم بود؟

بله. من حتی امیدوارم که بر سقف آراء ایشان نیز اضافه شود.

اما به نظر می رسد که ایشان با رقبای سرسختی در انتخابات ریاست جمهوری دهم روبرو خواهند بود. کسانی که تا کنون برای نامزدی در انتخابات بعد اظهار آمادگی کرده اند و یا اخباری دال بر احتمال کاندیداتوری اشان مطرح است، تماما از چهره های سرشناس سیاسی کشور هستند. در جغرافیای سیاسی موجود کشور، بزرگترین رقیب آقای احمدی نژاد را چه کسی می دانید؟

فکر نمی کنم کسی توان رقابت با آقای احمدی نژاد را داشته باشد. چون مردم او را می شناسند و او را دوست دارند. رای خوبی هم به آقای احمدی نزاد خواهند داد. مضاف بر اینکه عملکرد آقای احمدی نژاد مورد تایید مقام ولایت نیز قرار دارد. کسانی که نسبت به آقا و نظام حساسیت دارند و نظر ولی فقیه در ارائه رای برایشان مهم است، مطمئنا باز هم به آقای احمدی نژاد رای خواهند داد. چون ایشان به خوبی توانمندی ها و توجه شایانش به آرامانهای امام و رهبری و تاکیدش بر ارزش های نظام را نشان داده است.

برخی از دوستان شما معتقدند که حضور و کاندیداتوری آقای خاتمی در اجماع اصولگرایان کشور بر حمایت دوباره از کاندیداتوری آقای احمدی نژاد موثر است و اصلا همین موضوع منجر به رفع دو دستگی در اصولگرایان شده است. شما این مساله را تایید می کنید؟

اصولگرایان همواره به دنبال این بوده اند که به کاندیدای اصلح رای دهند و او را در این انتخابات همراهی کنند. البته آمدن و نیامدن اینگونه چهره ها هم بی تاثیر نیست اما اینگونه هم نیست که حضور شان موجب شود که اصولگرایان به این طرف یا آن طرف بروند. این طوری ها هم نیست.

نظرتان در مورد کاندیداتوری احتمالی آقای میرحسین موسوی چیست؟ با توجه به اینکه گویا ایشان تا آخر این هفته قصد دارند اعلام نظر کنند.

اگر ایشان واقعا وارد عرصه کانددیاتوری شوند، ابعاد حضورشان باید مورد بررسی قرار گیرد. بویژه باید با نقد و بررسی کاندیداتوری ایشان، آراء شان نیز بررسی شود.


» نظر